Terug naar het agenda overzicht

Hoe kom je in het nieuws?

Thema: Hoe kom je in het nieuws? Laat weten dat je er bent! Maar hoe kom jij in de media? ‘Als je niet laat weten dat je er bent, besta je niet.’ Als ondernemer moet je aandacht vragen en uitleg geven wat de meerwaarde is om juist bij jouw bedrijf te kopen of gebruik te maken van jouw diensten. Social media wordt steeds belangrijker. Het is dé manier voor veel bedrijven om zich te profileren, maar welke media kies je  en hoe? Traditionele (print- en online) media doen nog steeds stevig mee! Maar waarom doen ze dan niks met jouw persbericht terwijl jouw concurrent wel het nieuws haalt?

Over de do’s en don’ts van een goed (media)bericht, de kracht van free publicity en het belang van een goed medianetwerk gaat deze bijeenkomst. Een interactieve bijeenkomst, waarin praktische tips worden gegeven, maar ook gebruik gemaakt wordt van succesvolle en minder succesvolle voorbeelden, afkomstig van deelnemers.

Spreker: Jack Monde is sinds 2004 actief als communicatieadviseur voor regionale bedrijven en organisaties en werkt daarnaast als freelance tekstschrijver/redacteur. Hij was onder andere (eind)redacteur bij zakenblad De Ondernemer, enkele regionale dag en weekbladen, waaronder BD, Stadskrant Veghel, Stadsblad Den Bosch en De Koerier Uden-Veghel.

Gastspreker: Ties van Dooren, hoofdredacteur Stadskrant Veghel en Kliknieuws, journalist.

Terug naar het agenda overzicht
Startersnetwerk Meierijstad

Contact opnemen kan via:

Lonneke van der Linde (starters@pom.nl / 06-45507087)

Pater van den Elsenlaan 31 5462 GG Veghel